torsdag 11 oktober 2012

En bra dag trots allt

När man vaknade upp till en frostbelagd gräsmatta känndes det lite segt att gå upp men väl på VLC med massa goda hemmabakta kakor av Carolin, ett bildspel av vår tid tillsammans som jag trixat ihop samt gemenskapen ifrån gruppen gjorde det till en trevlig dag!

Efter rundan i Naturums vattenrike med det fina vädret tog vi alla en fika uppe på soldäcket på Naturum. Utsikten där uppe var verkligen sevärd och om man inte varit där innan bör man ta en tur dit.

Nu mera vet jag var jag kommer spendera mina framtidens torsdagar, right here in my bed framför tvn! Kvällen drar igång 19:30 på tv4 med Halv åtta hos mig och fortsätter med Kockarnas kamp, efter det börjar Hela sverige bakar klockan 21 på sjuan. Jag njuter i fulla drag!

Ifrån Halv åtta hos mig ska jag prova efterrätten Pierre gjorde, den franska salladen. Uppdaterar om hur det gick när jag har testat den, om ni också vill testa finns rceptet här.

Njut av den sol som är kvar så gott de går
Snart är den borta och detta är allt vi får



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar