onsdag 31 oktober 2012

Frukost kl 4

Att jobba som bagare är inte så dumt trots allt, nybakta frallor med mängder av olika pålägg och röror att välja och blanda mellan som man själv vill! Himmelriket :)

Idag blev det ostfralla med ost på ena och räkröra med alfa-alfa groddar på den andra samt en pumpafröbulle med paprika philidelfia och den andra med en röra jag inte riktigt kan klura ut vad det är, men god är den iaf :D Till detta serveras Pour te, ett ekologiskt iste. Inte riktigt i min smak men helt okej. Nu är det bara tre timmar kvar tills jag slutar sen ska jag hem och däcka i min underbara säng och när jag vaknar kommer min underbara pojkvän förhoppningsvis vara påväg hem till mig :D

Förresten, i princip Alla parkeringsplatser jag hittade inne i kristianstad centrum gäller bara i två, max fyra timmar, om man räknar bort gratis parkeringen på yllan (den är bra och den gillar jag:) Så om man jobbar inne i stan måste man ändå parkera en bit utanför om man nu kör bil.. Ibland är faktiskt bussarna att föredra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar